2009年5月9日 星期六

1234567



作詞:葛大為 作曲:方大同

如果幾天 沒鬥嘴
全身感覺 都不太對
早就習慣 妳出招 我奉陪

我們總是 愛作對
什麼時候 才能變一對
好想跟妳 每一天 回家都順路

下次看影碟 換我選
動作片 難道妳看不累
找部感動的 流眼淚 讓妳靠肩
給我機會 表現溫柔體貼

為什麼 我 一個字都還沒說
明明是該表態時候
1234567 愛上妳了 對不起

慢幾拍 麻煩妳稍候 愛我 別放過我
我一定會 為妳 不保留
我想 我 沒時間寂寞

如果幾天 沒鬥嘴
全身感覺 都不太對
早就習慣 妳出招 我奉陪

我們總是 愛作對
什麼時候 才能變一對
好想跟妳 每一天 天天都幸福

下次看影碟 換我選
動作片 難道妳看不累
找部感動的 流眼淚 讓妳靠肩
給我機會 表現溫柔體貼

為什麼 我 一個字都還沒說
明明是該表態時候
1234567 愛上妳了 對不起

慢幾拍 麻煩妳稍候 愛我 別放過我
我一定會 為妳 不保留
我想 我 沒時間寂寞

想要天天攪和 想闖浪漫的禍
好不容易膽子夠 偏偏詞窮

全世界都在沉默
直到妳說 答應我 要跟妳一起
美分美秒 快樂的折磨

為什麼 我 一個字都還沒說
明明是該表態時候
1234567 愛上妳了 對不起

慢幾拍 麻煩妳稍候 愛我 別放過我
妳等著我來 Say I Love You

我確實很在乎
一定讓妳 非常感動

沒有留言:

張貼留言

關於我自己

我的相片
Scottie Huang is a PhD student in the department of Architecture at the National Taiwan University of Science and Technology. He is working with Prof. Shen-Guan Shih and Sheng-Fen Chien as part of his thesis work. Huang is interested in design artifacts, which can enhance Architecture and everyday living. His works explore tangible human-computer interfaces, assistive conceptual design tools, smart house design, movable structures, and stage design. He received a MS degree in digital media at the Institute of Architecture at the National Chaio-Tung University and a BS degree in Architectural Design at the National Taipei University of Technology.